fredag 11 juli 2008

Världens ände eller Sundsvalls Rosenlund?


Nä jag är helt slut i huvet.

5 kommentarer:

matoise sa...

baby! min far har köpt mig en borr, massa skruvar, pluggar och dylikt. jag har en sänghimmel, cd-hyllor och massvis med idéer.

matoise sa...

sätta upp någon string i v-rummet?

Grovt Initiativ sa...

cool! slagborr alltså? jag har nog behov av alla stringhyllor till skivorna tyvärr men vem vet. jag kanske inte har plats heller.

Make way for the J-O-V sa...

HAHAHAhahAAA!

Slutgatan!

Först läste jag bara liksom som slutgatan. Men såklart var det SLUTgatan. Haha. My kind, you´re my kind!

Anonym sa...

Apropå.. Intrum Justitia skriver i en jobbannons: "Meriterande är om du har erfarenhet av arbete inom kundservice samt känner dig bekväm i kontakten med slutkunder över telefon".

http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1381663&o=14&k=1480&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(14)k(1480)yo(1))a(20)sp(65)sr(1)c(6426F208)%26ps%3dlan(14)