onsdag 19 september 2012

Person irriteras över s.k. kölhalning när jag/vi/whoever kritiserar Pär Ström. Jag förväntas ta ställning till andra personer som jag inte har med att göra? Svarar torrt. Men ack! Uppföljning:

Hinner knappt se den nya kommentaren, med i princip samma fråga igen som jag redan besvarat, innan hen går loss om att jag inte vågar svara. Men visst: den kommentaren ska bort eftersom vi kan inte syssla med evighetsdiskussion som dessutom är off topic. (Det hemska är att folk hotar, inte "hatar", btw.)

Mejlar detta besked pga hyfs/naivitet. Dock att mejlen är fejk. How's that 4 inte våga diskutera? Om du är hen så vet du nu.



3 kommentarer:

Joseph sa...

Fan, du får lära mig hur man hanterar dessa off-topicmongon. Vet inte ens vad jag hamnade i för diskussion här: http://xn--mllan-jua.nu/bloggar/det-varas-for-joseph/2012/10/16/ett-skamt-fran-en-facebooksida-och-min-analys-av-den/#kommentarer

Grovt Initiativ sa...

det enda jag helhjärtat kan rekommendera är att skita i dem. gärna blocka kommentarer också, det finns ingen anledning att smutsa ner kommentarsfältet med dem.

problemet är att man måste lära sig snabbt identifiera att det rörr sig om irrgångar utanför ämnet. ibland är det inte helt lätt.

Grovt Initiativ sa...

trolla dem och bara vara allmänt dryg är iofs också kul